#cukrzyca #wakacjediabetyka #diabetyk #bluesugarcube #wakacje #cukrzycanawakacjach #zcukrzycąnawakacjach #weronikabluesugarcube #włochy

Viva Italia ! Moje Włoskie Wakacje vol. 1

9/29/2014BlueSugarCube

Jak już wiecie moje tegoroczne wakacje spędziłam we Włoszech :)
Wybraliśmy się z naszymi znajomymi we czwórkę, tak jak w zeszłym roku do Chorwacji.Ponieważ była to wycieczka objazdowa, na naszej trasie było mnóstwo ciekawych i pięknych przystanków :)

Jezioro Garda, Werona, Cinque Terre, Florencja, Siena, Rzym...

Ponieważ mam dużo do opowiadania wpisy będą dwa ;) A może i trzy :D To sie jeszcze okaże ! :D W każdym razie zapraszam do czytania części pierwszej ;)

Drogę do Włoch pokonaliśmy w jeden dzień (wyjazd o 4 rano) i już wieczorem byliśmy na kempingu nad Jeziorem Garda :) Mieszkaliśmy tam przez 3 noce w śmiesznym, małym domku "na drzewie" :D Jezioro jest naprawdę ogromne i piękne !

Dzięki naszej "bazie wypadowej" nad Jeziorem Garda, mogliśmy odbywać całodniowe wycieczki nie martwiąc się w stylu "gdzie będziemy spać". Jeden z takich wypadów był do Werony :) Wreszcie byłam w moim imiennym mieście ! :D

Zwiedziliśmy pięć niesamowitych kościołów, widzieliśmy balkon Julii i oczywiście wypiliśmy espresso oraz zjedliśmy prawdziwą, włoską foccacia'e z prosciutto :) Jak widzicie pogoda dopisywała ;)

Po drodze do regionu Toskanii zwiedziliśmy dwa miasta, które należą do kompleksu Cinque Terre (pięć miast) na wybrzeżu. Były to Monterosso i Porto VenereOba zachwycają widokami i uroczym klimatem małych miasteczek.

Naszym następnym przystankiem była Florencja...ale to w następnej części ;) Pojawi się również wpis o moich zdobyczach, które przywiozłam ! :D